maandag 1 januari 2018

aandeel in elkaar

Een nieuw jaar is begonnen.

"Wat zal het (me) 'brengen'?" is een vraag die rond zoemt in menig hoofd.
"Wat investeer ik erin.... ?" wordt nogal eens vormgegeven met:
 ' Alles en iedereen een week lang (braaf) het beste wensen, een lijstje met goede voornemens opstellen en daar dan maar het beste van hopen....'

Ik kreeg vanochtend een mooie Oblique Technique aangereikt, voor wie net even wat meer bewustzijn op zijn halen-en-brengen balans in het leven wil loslaten; als de kwaliteit van (samen-)leven wel een boost kan gebruiken.

Net op mijn wandeling in de regen onder een paraplu, kwam een leuk woordgrapje me voor de voeten, wat ik maar even heb opgeraapt.

Ik weet wat ik 'investeer'.
Ik noem het meestal 'speelsuggesties', mogelijkheden waarmee iemand zijn eigen goede voornemens in bijpassend energie-aandachtsinvesteringen kan omzetten, die een hele reeks van de eigen wensen vrij vlug in vervulling zullen kunnen doen gaan.

Mensen kijken nogal eens beteuterd... hadden geloof ik  liever een 'automatische incasso' van me gehad
(waarbij zij dan de (enige) begunstigde zijn, hopend dat het allemaal helemaal vanzelf zou gaan, terugkerend. Ze verwachten kennelijk het meeste soelaas van een Uit-deel ).
Of een Statig Obligaat.
(woordspeling staatsobligaties/ verplichte regel)
Kijken naar mijn tekst alsof ze iets verfrommelts zien.
(wat als 'afval' wordt beoordeeld en fluks weggegooid)
Of doen een verzoek aan mij om het ' 'beter' uit te leggen' :  ' ik snap het niet!'......
(uitleggen: het meerdimensionale 'ding' een stuk platter voor ze neer te leggen, zodat ze het alleen nog maart hoeven te (be-)grijpen).

Maar wat het in wezen altijd is...... ?
Het is Een Aandeel In Elkaar!
Als ik het uit-elkaar haal, is het niets meer waard!

Maar wie wil er nog energetisch echte aandelen in elkaar?
Dat is wel heel erg risicovol je energie-en aandacht investeren!
Daar heb je vaak 'geduld' bij nodig en een vorm van (structurele) actieve persoonlijke participatie.
En het rendement in  'geld' is vaak maar laag (soms zelfs non-existent).

Maar ja..... we wensen elkaar toch niet uitsluitend  'de beste wensen voor je portemonnee'?
De goede voornemens beslaan toch meestal ook juist heel andere terreinen dan alleen financiële-economische?
De wensen lopen uiteen maar bewegen zich toch meestal in de buurt van ' in goede gezondheid, met veel vreugde en fijne ervaringen, veel liefs enzomeer....'?

Gratis Aandelen In-Elkaar, zijn in 2018 wekelijks af te halen aan het loket van de Bank van Vrede en Overvloed.

Veel speelplezier!

(-:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten