maandag 26 maart 2018

storingssignaal

'Storingen hebben voorrang' leerde ik bij omgangskunde.

En, in de afgelopen jaren heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat 'vreemde' technische storingen die zich opeens voordoen.... vaak antwoorden in zich dragen over meta-fyische dingen waar ik me in aan het verdiepen ben.
Enne, he....ik ben me in storingen van het fysieke lichaam aan het verdiepen (met een energetische oorzaak) .. clues/signalen aan het verzamelen.

Vanmorgen heb ik twee keer te maken met eenzelfde patroon.

Eerst komt de (oude) maaier uit de garage en hij loopt (relatief) prima.
Als ik hem wil terugzetten in de garage, achteruit rijdend een flauwe helling op, slaat hij af zodra ik gas geef, als hij in zijn achteruit staat. En hij wil ook niet meer lopen.
Talloze 'quirks' zijn mij aan het apparaat bekend, dit had 'ie nog niet eerder zo gedaan.
(En ja, hij had nog voldoende benzine). 'Verzopen?'.. oppert iemand.
De boel maar handmatig de bult op naar binnen geduwd..... vrij vaak heeft ' het ding gewoon even een tijdje laten staan' succes gehad.

Vervolgens loop ik de stad in en vind er niet de middelen die ik wilde vinden om vanmiddag zuurstofmetingsexperimenten mee te kunnen doen in de 'fysieke wereld'.
Als ik de boel wil opbergen voor vandaag, zet ik mijn innerlijk wereld kennelijk even in ' in de emotionele achteruit' (schaarstebewustzijn/terugkijkend op ervaringen waar ik ook niet soepel vooruit kwam met het fysieke leven).
Kennelijk probeer ik zo ook een 'helling op' te komen.
Ik geef emotioneel nog wat gas.... mijn innerlijke systemen pruttelen, ratelen, ronken (boos)  en protesteren enorm..... maar de hele boel komt niet van zijn plaats en ik voel me 'verzuipen' in bakken frustratie.
Het innerlijke motortje sloeg (nog net) niet af, maar ik besloot wel dat het hoog tijd werd om het gas los te laten en de sleutel even om te draaien.

Net toen ik wat zelf gefabriekte, niet al te vrolijke frietjes wilde gaan eten, ging de deurbel.
De buurman op de stoep, met een stukje warme hartige taart met zeevruchten van de traiteur.
Just In Time Warm Delivery.. Food ( for Thought)?
('seaweed and branches'.. hoop ik dan maar in Game of Life-termen)

Omdraaikunde.

Ik laat het allemaal wel even 'staan' .... en .... just in time..... wat zich op het juiste moment wel vanzelf in mijn wereld aandient ...zou me nog wel eens beter kunnen smaken dan wat ik in gedachten had fysieke zelf te kunnen of moeten 'fabrieken'.

(Maar 'geduld' is duidelijk niet mijn meest prominent aanwezige kant vandaag....
Ik weet ook... het is weer bijna volle maan en dat fenomeen lijkt toch wel zo zijn invloed op mijn energiehuishouding te hebben.. sneller 'verstoord', meer behoefte aan controle over de gang van zaken/een concreet plan/overzicht....)

Maar een luminometer, waar je ATP waarden mee kunt meten.. dat lijkt me wel wat om eens een middagje mee te experimenteren.

(Volgens mij ben ik zelf een levende zeer accurate luminometer.... een deel van mij is dan ook vrij 'boos' dat resultaten van zo'n 'extern fysieke ding 'nodig' geacht wordt te zijn om tot 'de mensheid' door te dringen om iets in beeld te brengen wat ik gewoon al tijden lang aangeef....)

---

P.S. van 's avonds.
Volgens mij heb ik een heel spectrum van mogelijke menselijke 'waarden'  inderdaad het oog van mijn luminospectrum laten voorbijtrekken.
Daarover schreef ik net deze blog post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten