donderdag 28 december 2017

2 roze spenen op mijn pad?

Vanmorgen kreeg ik een e-mail.

Het was van een vrouw van 37, moeder van twee meisjes (2 en 6), die actief en bewust bezig is met gemeenschapsontwikkeling.

Nadat ik het bericht had gelezen, waarin zij iets aangaf over een voorkeur voor trillingen van hoge kwaliteit te hebben, in vergelijk met 'moeilijke woorden', gaf ik gehoor aan een impuls om lekker een eind te wandelen.

Op die wandeling viel mijn oog 'zomaar' op een 'roze speen'.. zo'n snoepgoed/speelgoed ding, aan de linkerkant van de weg in het gras.

Op de terugweg, zag ik, weer aan de linkerkant van de weg, op een heel andere plek, maar ook in het gras, nog een roze speen.

Hmm.... vroeg ik me hardop af..... twee roze spenen op een wandeling....dat komt echt niet vaak voor (synchronisity) ... is er wellicht iets wat ' de 2 roze spenen' mij te melden hebben?
(Attributen meestal door kinderen gebruikt en gezien de kleur is er de associatie met jonge meisjes)

Binnen enkele minuten kwam er een suggestie binnen, een idee voor een respons op die e-mail.
Zouden de meisjes van 2 en 6 via het collectieve bewustzijn mijn aandacht hebben weten te trekken?
Om hun gemeenschap actief van een optie op de hoogte te stellen waar ik weet van heb reuze handig en leuk te zijn voor wie het gebruik van resonantietaal bij zijn gemeenschapsontwikkelingen wil betrekken?

De trilling dus toch maar even in woorden uitgewerkt, zodat ik hem ook via het internet kan delen

-----

Dat bracht me net, op een wandeling, op een idee.
Het is een 'service' die ik graag gebruik, wat je misschien aanspreekt om zelf ook te verkennen.

Het is een soort 'bibliotheek-service-aan-huis', waarbij je relevante toepasselijke ervaringen bewust en actief kun downloaden uit het collectieve bewustzijn, in trillingentaal: woordloze resonantietaal.

Ik geef toe, het is geen 'algemeen bekende' service.
Misschien komt dat ook omdat veel moderne mensen het (aangeboren) vermogen om rechtstreeks via trillingen te communiceren niet (meer mogen) integreren in hun leven...?

Het principe is simpel.... vergelijkbaar met een e-book kunnen downloaden uit een e-bibliotheek... maar dan is het niet elektronisch maar energetisch.
Het gaat ook niet via het elektronische internet waar we via http en woorden met elkaar informatie kunnen uitwisselen.
Het gaat via het web-van-bewustzijn, waar we allemaal aansluiting op hebben en via trillingen mee communiceren.

Je kan er ' individueel' gebruik van maken en datgene 'downloaden' wat jou persoonlijk van pas komt.
Maar... wie actief gemeenschap wil vormen met meerdere mensen, zoals jullie ..... ziet misschien ook de nuttige kanten van een 'groepsdownload' en 'groepsgebruik'.


Hoe gaat het, praktisch?


Je plaatst een schoon glas met vers water ergens met de kalme intentie om in dat water die resonanties te ontvangen waar jij/de gemeenschap nu veel aan hebt in je ontwikkeling.
('s avonds voor het slapen gaan is vaak een goed moment, omdat je dan van nature in een kalmere staat bent, maar het kan ook overdag)

Dat water doe je, zodra je aanvoelt dat het 'gedownload is', over in een sprayflacon.
Met een paar druppels wodka erin, blijft het langer goed..... zonder die toevoeging.... blijft het een paar dagen goed in de koelkast.

Spray dan met enige regelmaat wat uit het flesje in je eigen energieveld.
Je kan het met aandacht doen en observeren wat er in je weten 'trilt', maar dat hoeft niet eens.
Je resonantietaalsystemen 'lezen' het wel zonder dat jij je er met je verstand op hoeft te concentreren.

Inzichten, thema's, oplossingen, invalshoeken, synchronisities.... zullen je dan overvloedig 'komen aanwaaien'

Je kan het vraagproces 'sturen', door heel bewust om informatie te vragen die past bij kwesties die aan de orde zijn en om passende oplossingsrichting vragen.
Je kan het ook overlaten aan de innerlijk intelligentie ( van jezelf en/of de groepsspirit) om uit het (gecombineerde) onbewuste, semi-bewuste en bewuste passende suggesties aan te reiken.

De gesprekken aan tafel konden er nog wel eens een heel andere kwaliteit van krijgen als je samen hetzelfde ' energie-boek' leest!
Het aardige is dat vooral kinderen vaak (nog) heel vloeiend en vaardig zijn in die resonantietaal en dat vaak ook heel erg leuk vinden om mee te spelen, in te grasduinen en ideeën aan op te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten