woensdag 28 maart 2018

geniaal logisch / genealogisch?

Het is nu 20.42.
Het was een vreemde dag.

Eerst kreeg ik een flits van inspiratie, om iets heel simpel uit te leggen aan de hand van genealogisch onderzoek ( stamboomonderzoek).

Ik begon er vlijtig aan.

Om 10 uur ging ik digitale dingen uitleggen aan mijn opvolgers en dat was een hele uitdaging.
Niet in de laatste plaats omdat we er elektronica bij nodig hadden en er 4 van die apparaten vlak bij me aan waren ( 2 tablets van hun, plus een smartphone en mijn eigen tablet op mijn schoot).

Tussen de middag probeerde ik nog wat te puzzelen aan mijn 'stamboom', maar hoe ik de bolletjes in twee kleuren ook neerzette, het lukte me niet om een bevredigend duidelijk resultaat te maken.
Ik probeerde iets van zes (denk)modellen in een plaatje te verenigen en die' mentale constructie'  klapte gewoon steeds in elkaar... wat ik ook probeerde.

Daarna ging ik weer met mijn opvolgers op pad.
Ik vond dat nogal uitdagend en moest duidelijk even de zinnen verzetten zonder Engelsen om me heen, na afloop (bless them).

Aan de wandel probeerde ik nog wat aanvlieghoeken van mijn genealogiemodel, maar ik zag er geen 'gat' in.
Daar baalde ik dan wel weer van.. want in die ene flits vanmorgen leek het zo simpel en zo duidelijk!

Weer thuis besloot ik dat ik het ook veel te serieus aan het aanpakken was, allemaal.
Tijd voor spel!
Ermee spelen.... hatsjee ( en.. op vrij hoge snelheid, zonder er al te veel bij na te denken).

Ik startte de computer op en opende mijn beeldbewerkingprogramma.
Luisterend naar mijn intuïtie ging ik plaatjes zoeken.. een hart.. silhouetten die een levend mens verbeelden en een dood mens en een figuur die een pathologische wetenschapper voorstelde.

Na een beetje schuiven ermee, en invoelend in het proces wat ik probeerde te verbeelden, kreeg ik het volstrekt ' out of the blue' idee om er een vier-op-een-rij spel in te plakken.
Gisteren had ik dat gespeeld aan dezelfde keukentafel waar het genealogisch onderzoek ter sprake was gekomen, war mensen nog wel eens enthousiast over zijn om hun afkomst te verkennen.

Toen ik de voor mij bekende 2D versie erin had geplakt, zag ik voor me hoe er in nog meer dimensies gespeeld kon worden. (C. had me gisteren uitgelegd dat zijn Franse leeftijdgenoten alleen maar horizontaal en verticaal lineair denken en niet zien dat je ook diagonaal 4 op een rij kunt maken).
Ik zocht op of er ook 3D vier op een bestond en.. jawel hoor.

Vanaf daar ging het snel en had ik het 'plaatje' snel compleet.
Het verhaaltje eromheen trouwens ook.. een simpele speelsuggestie.. mijn lievelingsmodel.

Daarna kwam alles in hoog tempo in meerdere dimensies uitgelijnd.

Tot een concreet plan waar ik wel kippenvel van kreeg, wat echt heel veel mensen heel erg zou kunnen helpen bij iets heel wezenlijk belangrijks.. zo mooi.. en zo simpel. Geniaal en logisch. Kinderspel.
(genealogie is het in beeld brengen van wie het kind is van wie, over de generaties heen ...
En daar schuiven nog wel eens 'foutjes' in t.o.v. hoe het biologisch echt zit, omdat het uitgaat van gemeentelijke en kerkelijke verslaglegging van de geformaliseerde sociale samenleef-verhoudingen.)


Later, terugkijkend op het spelverloop van de dag, schoot ik enorm in de lach over de genealogische 'worsteling' met die ballen die maar los zweefden en de constructie die zich niet wou vormen, hoe ik ook mijn best deed, hoe ik de boel ook probeerde te draaien.
Dat.. is in zichzelf, precies een illustratie van wat er gebeurt als je het speelveld niet eerst (energiek) opzet, maar alleen met de fysieke componenten probeert te schuiven, in te weinig relevante, ondersteunende  dimensies... ha, ha, ha, ha ( jawel.. vier op een rij)

Tot slot nog een leuke observatie.

Vier Op Een Rij, is afgekort VOER ( 4 tekens, inderdaad)
Maar ook...
Ik noem mezelf al vrij lang een Food For Thought producent en distributeur.
VOER voor de geest? VOER voor de ziel?

Vier Op Een Rij in wel heel erg veel dimensies.
Mooi.
Speelplezier.
Daar wordt je (ik in ieder geval) heel erg vrolijk en lekker energiek van.

(-:

----
P.S. van de volgende dag.
Ik realiseerde me vanochtend nog iets over het proces van gisteren.
Hoewel het mainstream ' gek gevonden zal worden, wat ik schrijf (want onbekend) , maak ik er toch een notitie van.

Ik wezen heb ik een vorm van genealogisch onderzoek gedaan, naar de energetisch biologische afstemming binnen de Myocraditis familie.
Waar?
Ik realiseerde me dat ik al spelend met het proberen op te bouwen ( beeld beeld brengen)  van mijn genealogiemodel....ik innerlijk een 'searchquery' maakte in mijn resonantieysteem vanuit mijn begrip.
"Hoe kan ik dat 'weten' overzichtelijk/inzichtelijk maken' .

Op dat hartegevoelde verlangen ( en informatie-systematisch weten uit welke componenten dat 'antwoord' geconstrueerd zou kunnen worden.. inderdaad, wel zes verschillende modellen/subdatabases op elkaar uitlijnend en cross-refererend....) consulteerde mijn onderbewuste systemen de Grote Overkoepelde Database.

En dus was het genealogische onderzoeksmodel.. een noodzakelijke stap om te maken, omdat het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden in een meta-fysieke informatiebron.

Uit de resonantiedatabase van al het verzamelde weten van het leven op aarde, zijn de 'files' gelicht van iedereen die aan myocarditis heeft geleden of leidt ( al dan niet dat zelf bewust wetend.. maar het lichaam zelf weet het)
(Niks niet steekproef.. gewoon.. iedereen).

Daar zijn filters op geplaatst om te zien welke 'factor(en) ' zij allen met elkaar gemeen hebben... de gezamelijke 'schepper' ( voorouder/stamvader).. zowel in nature (DNA) als nurture (cultuur) als exposure (milieu factoren), fysiek en meta-fysiek.

Uit de analyse van die data, (toen die klaar was) komt dan een nogal eenduidig beeld uit.
het is een non-fysieke exposure component ( met in elkaar verweven culturele trekken en EM-milieu karakteristieken) die (samen) de trigger vormen voor het voorkomen van dit fenomeen.
(Dat de familie van 'klachten'  en 'doden' zich in korte tijd zich zo uitbreid... komt dus door het vibrationele 'klimaat')

Tegen de tijd dat je bij een probleem weet wat het fundamenteel doet veroorzaken, kun je gemakkelijker bijpassende (nieuwe Myocarditis geboorte-beperkende) maatregelen vinden en nemen.

In dit geval is er het weten dat een overbelast hart.. omdat het zijn eigen EM-veld niet voldoende kan genereren tegen de druk van de EM-buitenwereld... gaat ontsteken.
En het kan niet helen on de voortdurende EM-druk.
Maar het helingsproces kan wel op gang gebracht worden met ' rust'.
Alleen kan een hart niet 'ff' een tijdje niks doen....

Toch kunnen bepaalde functies van het hart wel even overgenomen worden door een 'donor'-hart, iemand die een hartverbinding kan aangaan met iemand, die het eigen EM-veld van goed kwaliteit kan helpen versterken.
Deze animatie wijst in die richting, dat er een gezamenlijk ( gezond functionerend, krachtig) EM-veld met informatie-uitwisseling mogelijk is.
In dat ' warme bad' van (natuurlijke) helende frequencies, kan een aangetast hart in een kwartier, heel wat reparatiewerk verrichten.

(Ondertussen spelen de donor en de patiënt zoiets als vier op een rij.. wetende dat dan hoofd-hart en handen op een vergelijkbare taak zijn uitgelijnd, zonder enige toegevoegde stress.)

Is dan het werk gedaan?
Nee, dat lijkt me niet.
Leefstijladvies over de omgang met EM-velden is ook van toepassing.
Niet de hele tijd en zeker niet  de hele tijd met ook nog toegevoegde stress.

Daar komt mini-me-time weer boven water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten